//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Heyy , I'm Ema :D seventeen dis year
Do follow yawww :)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


(:
Monday, January 30, 2012 | 7:03 AM | 0 hearts♥
setelah sekian lama saya megenali awak baru kali ini saya mengetahui yang rupa rupanya awak ni jenis yang pelik dan masih bnyak lagi tentang awk y sya x tawu , masih bnyak lagi rahsia yang awk simpan :). terdapat peragai awk y belum pernah saya lihat sudah saya ketahui :) . xper wey sampai bile bile pon awk memang tak kan faham saya :) awk xkan faham persaan saya dengan awk :) awk ckp saya mulut manis hmm segala yang saye ckp dengan awk bukan sekadar ckp wey semuanya sye betol2 maksudkan dan masih bnyak hal yang awk belum tahu tentang saya :) tentang persaan saya dekat awk. biarlah ianya menjadi rahsia saya dengan ALLAH :)



:)
Wednesday, January 25, 2012 | 10:25 AM | 0 hearts♥
setiap kali aq berdoa memohon sesuatu kepada di atas agar temukan aq dengan seoarang lelaki yang betol betol mencintaiku , meyayaingiku dengan seadanya :) tidak ku pinta orang yang kaya tapi cukup lah kaya dengan budi bahasa . tidak kupinta wajah yang kacak yang mampu memikat mana mana gadis tapi cukuplah sedap dipandang :) 

Tapi adakah semua ini akan menjadi sebuah realiti atau sebaliknya? hanya ALLAH saja yang mengetahui apa yang kan berlaku dalam kehidupan seseorang :). hidup ini tidak selalunya berjalan seperti yang kita harpkan kadang pahit kadang manis :) . jagan mengharap sesuatu yang tidak pasti akan berlaku. semankin umur meningkat dewasa semankin banyak harus berlajar tentang erti kehidupan. sebagai manusia kita harus jalani kehidupan ini dengan ihklas samada hiudp dalam kepahitan atau kemanisan menerima sebarang kemungkinan yang akan datang :) 

"Sayang tidak bermaksud dapat memiliki , jika sudah tertulis ditakdirkan insyallah tak kemana sejauh mane pon kite pergi kalau sudah memnag ditakdirkan untuk bersama insyallah (: "


"PLEASE SAVE MY HEART TO THE RIGHT PERSON AMIN =)"

-THE END- 



untuk si lelaki... :)
Saturday, December 3, 2011 | 9:29 AM | 0 hearts♥
 ALOHAAAA! ^.^



"BILA PEREMPUAN MENAGIS"
 Pernahkah anda tertanya-tanya kenapa seorang menagis hanya seorang lelaki?
Mungkin anda sudah terbisa dengan auta bahawa perempuan memang suka menagis! hamboi haha


"Seorang perempuan takakan menangis dengan mudah , tetapi hanya apabila dia mulai meyintai anda. dia mula merendahkan egonya untuk anda semata-mata hanya untuk anda ehem ='>" 
Apabila dia menagis di hadapan anda,
Apabila dia menagis kerana anda,
Pandanglah matanya.
Bolehkan anda merasa apa y dya rasa?
Pernahkan anda CUBA  untuk memahami apa yang dya rasa?
Fikirkan....
Berbaloikah dya menagis.
Dihadapan anda.
Hanya kerana anda?

Dia menagis bukan karena dya lemah.
Dia menagis bukan karena dya minta simpati atau kasihan.
Dia menagis.
Kerana dya tidak mampu menagis lagi didalam hati.
Kesedihan yang dirasainya semankin  berat untuk disimpan.

Guys,
Cuba ambil masa untuk berfikir.
Jika dya menagis hanya kerana anda.
Mungkin sudah tiba masanya anda fikir kembali dimana silap anda.
Kerana hanya anda yang mengetahui jawapan peyelesaianya.

Fikirkan!.
Kerana suatu hari nanti.
Ianya mungkin terlalu lambat untuk meyesal.
Atau terlalu lambat untuk cakap "MAAFKAN SAYA"

Guys,
Kalau seorang perempuan menagis hanya kerana anda. Janganlah anda membiarkan dya menagis keseorangan. Beradalah disisi dya.menemani dya kerana dialah yang kan setia dengan anda sehingga akhir hayat dia..

Guys,
Kalau seorang perempuan menagis kerana anda janganlah anda meniggalkan dia selagi dya maish memerlukan diri anda kerana anda akan merosakan hidup dya :) ish2

Guys,
Jangan pernah megucapkan rasa cinta anda kepada seorang gadis  selagi anda belum benar benar yakin  dan sedia untuk bercinta.Kerana anda hanya membuatkan si dia menagis dan sengsara :'(
Mudah bagi seorang perempuan untuk berpura-pura melupakan cinta lamanya terutamanya cinta pertamanya.
tetapi bukan mudah untuk membuang parut dalam jiwanya :)

pesan saya: lelaki atau perempuan semua sama masing masing punya persaan! so jadilah seoarang y bertimbang rasa dn berfikiran luas agar kita boleh menentukan perkara yang baik atau sebaliknya cehh c(:




layannn...
Friday, November 4, 2011 | 9:22 AM | 0 hearts♥
sebagai seorang remaja y semankin meningkat dewasa sudah pasti ingin y terbaik dlam hidup mereka termasuk aq sekali :) sebab zaman remaja lah tuk menetukan hala tuju hidup :) dan sebagai remaja kite memerlukan seseorang y boleh memnahami diri kite seadanya seseorang y sentiasa ada di sisi untuk memberi dorangan . siapa y aq maksudkan? haha. seorang remaja sudah pasti mengginkan y terbaik tuk diri mereka sendiri kan?  seorang remaja memerlukan seseorang y boleh dipercayai dan seseoarang y boleh memberi kasih syg terhadap mereka :) sebagai contoh kawan kita y kite kenal dari sekolah rendah lagi ataupun di sekolah menegah . macam aq, aq ade kawan y boleh dipercayai dan aq selesa bile berkomunikasi dengan dorang sebab dorang jenis y memahami mana x nyer? dah hampir 5 taon kitewang kawan :) haha nak dekat abis skolah dah lepas niyyh mesti buat hal masing2 kan aq harap sangat dorang x kan lupe aq walupun nanti kitewang dh x rapat mcm kat skola. x di nafikan juga mak bapak memainkan peranan y penting dalam kehidupan kite sebb anggota y paling terdekat dngan kite adalah keluarga so kit x boleh lupe pengorbanan y makbapak kite buiat tuk membesarkan kite walaupun kadang-kadang ada segelintir remaja y mengangap sahabat adalah orang y terbaik tuk  meluahkan segala persaan y pedam dihati hmm :) 


alah selain kawan kite mestilah ade oarang y sayang dengan kite terime diri kite seadanya jagan cakap je lebih tapi habuk pon xde hahaha bahaye2 siapa y x nak diri disayangi dan ade oarang selalu membuat kite terasa dihargai seseorang y boleh membimbing kita seseorang y boleh menjamin keselesaan dan keselamatan diri kite huh mcm tuh sekali <----- pe y aq merepek? hahha LAYANNN..... skang niyh aq just focus kat soarang je sebab aq dapat rase y dye series hahaha walaupun dye selalu pikir lain nahhhh xper alah jagan takut percaye dengan jodoh? sejauh mane pon aq pegi atau dye y pegi kalu dh ade jodoh y sudah ditakdirkan insyaalllh denagn izin ALLAH semuanya akan berjalan dengan lancar. secara jujur walupun aq sayang kat dye  tapi aq x boleh 100% percaya y dye memang jodoh aq . aq just focus kat dye je sasaran aq dye je hahaha chee :)) katekanlah one day aq broke up gan dye aaq still sayang dye walupun dengan siapa pmpuan y mendapingi dye huh series niyh hmm  sbb dye y terakhir :) walaupun dye selalu cakap aq y terakhir bagi dye hm OMG I CANT STOP THINKING :'( spm spm spm pikir spm FOCUSSSSS...!





saye seperti baru megenali awk :)
Tuesday, October 25, 2011 | 8:10 AM | 0 hearts♥
walapun dah lama sye kenal awk tapi sye rase mcm seminggu je kenal awk haha alahai ayt :l tapi memang betul pon. sebab buat pertama kali sye kenal awk sye belum betul2 megenali dii awk sebab kite duduk berjauhan jadi sye  xtawu ape y awk buat dlam aktiviti seharian awk :)  ape y awk lalui mcm mane awk sebenarye eh? awk niyh ade x cm jenis y sye suke haha. mcm2 sye pikir lainlah kalu rumah awk dengan rumah sye bersebelahan je..


sekarang niyy sye cume berharap hubungan kite x sia-sia :) tuh je sye harapkan sebab sye nak lebih lame dengn awk hmm ^^ sebab sye dah terbiasa dengan awk jadi susah untuk sye jatuh dekat orang lain awk buat sye betul2 sayangkan awk hmm orang seperti awk susah dicari :) I REALLY LOVE YOU (: