//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Heyy , I'm Ema :D seventeen dis year
Do follow yawww :)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


(:
Monday, January 30, 2012 | 7:03 AM | 0 hearts♥
setelah sekian lama saya megenali awak baru kali ini saya mengetahui yang rupa rupanya awak ni jenis yang pelik dan masih bnyak lagi tentang awk y sya x tawu , masih bnyak lagi rahsia yang awk simpan :). terdapat peragai awk y belum pernah saya lihat sudah saya ketahui :) . xper wey sampai bile bile pon awk memang tak kan faham saya :) awk xkan faham persaan saya dengan awk :) awk ckp saya mulut manis hmm segala yang saye ckp dengan awk bukan sekadar ckp wey semuanya sye betol2 maksudkan dan masih bnyak hal yang awk belum tahu tentang saya :) tentang persaan saya dekat awk. biarlah ianya menjadi rahsia saya dengan ALLAH :)