//BeautifulMe.

Bonjour ♥


Heyy , I'm Ema :D seventeen dis year
Do follow yawww :)


Credits ♥

Template and skins : NurIzzati
Background and Photo : We♥it


:)
Wednesday, January 25, 2012 | 10:25 AM | 0 hearts♥
setiap kali aq berdoa memohon sesuatu kepada di atas agar temukan aq dengan seoarang lelaki yang betol betol mencintaiku , meyayaingiku dengan seadanya :) tidak ku pinta orang yang kaya tapi cukup lah kaya dengan budi bahasa . tidak kupinta wajah yang kacak yang mampu memikat mana mana gadis tapi cukuplah sedap dipandang :) 

Tapi adakah semua ini akan menjadi sebuah realiti atau sebaliknya? hanya ALLAH saja yang mengetahui apa yang kan berlaku dalam kehidupan seseorang :). hidup ini tidak selalunya berjalan seperti yang kita harpkan kadang pahit kadang manis :) . jagan mengharap sesuatu yang tidak pasti akan berlaku. semankin umur meningkat dewasa semankin banyak harus berlajar tentang erti kehidupan. sebagai manusia kita harus jalani kehidupan ini dengan ihklas samada hiudp dalam kepahitan atau kemanisan menerima sebarang kemungkinan yang akan datang :) 

"Sayang tidak bermaksud dapat memiliki , jika sudah tertulis ditakdirkan insyallah tak kemana sejauh mane pon kite pergi kalau sudah memnag ditakdirkan untuk bersama insyallah (: "


"PLEASE SAVE MY HEART TO THE RIGHT PERSON AMIN =)"

-THE END- 




/